Fredag!

Yees, idag är det efterlängtade (?) fredag ! Jo, skönt med fredag men jag vet ju vad som väntar mig imorgon och på söndag . Ska jobba 7-16 både lördag och söndag. Ikväll blir det myskväll :) Ska strax iväg till bäverbyxan och hennes syrra och mumma, och vi ska åka till Ikea och sen ta en fika och prata igenom en del vi missat!
Det ska bli supermysigt :) Behöver det känner jag!
Jag måste ju erkänna att jag varit dålig på update på senare dar, men det blir så när man har fullt upp hela dagarna;D kanske kommer igång snart igen. Men om det skulle bli lite bloggtorka så vet ni att jag har fullt upp och inte hinner skriva, så jag väljer inte bort det. Iaf inte än;) haha

Nu ska jag starta en ljus tvätt sen gå till bussen :) Ha en härlig fredag!

Pouss Pouss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0