Julpirr!

Kom hem för en stund sen, plockade ur diskmaskinen och gjorde rent i badrummet. Nu har jag tagit mig en lussebulle och ett glas mjölk i snöstormen som jag faktiskt åkte i påvägen hem. Det gjorde mig riktigt sugen på julfika! Sitter även och tänker på vad jag ska göra ikväll, är taggad på nåt men det finns ju aldrig nåt att göra här i Bålsta, och då är ju alternativet jakan, vilket är bra men ändå lite lamt eller stan som är awsm men har en dryg hemväg. Så hm, vad ska jag göra? Ska jag kanske bara glo på Idol finalen? jag som inte ens följt idol ?
Jadu, det återstår väl att se. Nu är jag frymt hungrig på mat, väntar på att pappsen ska komma hem med mat. Det blev hämtmat idag, hihi. Men det är fredag och slutet på detta år, så det gör ingee! Snart är det ett nytt år och nya tag, det ska jag se till!

Köpte en mysig kofta idag, lagom kort i midjan och sen jätte puffig i armarna, superskön! Riktigt söt också, i färgen beige som matchar rätt mycket :) Sen fick jag med mig lite smink, ett vitt baslinne och strumpbyxor:D

Jag vet inte varför, men idag började jag längta så mycket till jul. Nästan lite julpirr i magen!

Nu ska jag fortsätta glo runt lite på fejan och sånt tråkigt, kanske slår på tvn en stund, sen får vi se vad denna fredagskväll har att erbjuda! Tjingeling sålänge!

Pouss Pouss


Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig uppdatering !

2009-12-19 @ 00:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0