tråååk

Sitter i skolan nu och väntar på att vi ska få redovisa. Har haft håltimme sedan ungefär 11 imorse.. och ja, kvar i skolan har vi varit. Har gått fram och tillbaka, skrivit klart uppgifter och lyssnat på musik,filmat lite och haft tråkigt. Så otroligt utråkade är vi allihopa, sitter som säckar och väntar på att klockan ska bli 15.
Efter redovisningen ska jag och Elina åka till jobbet. Hon börjar 16:45 och jag ska dit och hämta mina byxor som jag ska ta hem och tvätta.  Efter det så ska jag hem och plugga på religioninlämningen vi har tills på fredag.. usch jag vet inte om jag orkar. Är helt slut och vi slutar nästa vecka.. helt sick.

Hoppas jag kommer igång idag iaf, jag ska försöka bli klar med en fråga idag och en fråga imorgon för det är allt jag behöver göra. Men det är svårt och riktigt tungt, och det handlar om religionshistoria i Tibet och om Buddhism.
Känns nästan nästan nästan, irriterande över att veta att jag kommer göra den här VG/MVG uppgiften men ändå bara få G+. Men så är det att ha religion i vår skola.. usch. Nu ska jag förbereda lite!

Ikväll kommer jag somna såååå gott.


Im Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0