40 grader

feber hit och dit.. jag orkar inte mer!! hade hög sänka idag hos läkaren men mer än såp var det inte, och det var bara en vanlig influensa tydligen eller en vanlig infektion. Jag fick inte ens göra ett influensaprov. Hade varit bra så man fick veta om man hade det eller inte, men nej det var tydligen inte nödvändigt. Han sa att med vila,vätska och mat så kommer jag snart vara på fötter igen. Och jag ska vara så stilla som möjligt.
Har gått ner 2 kg också på två dagar, så vi får se hur det fortsätter. Men jag har varit så illa så jag har inte druckit eller ätit något, bara sovit. Och det är väl det man gör när man ligger med 40 graders feber? iaf jag ..
nu tänkte jag gå och sova.. ska bara ta lite nässpray, ipren och cocillana innan jag somnar.. med lite morfin i kroppen så blir allt toppen.. hög blir man.

Nu ska jag drömma mig bort, hoppas jag får sova hela natten.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0