:)

Fredag igår, och jag gick i skolan sen blev det jobb 16-20. Sen bjöds det på mat hos Amanda så jag for dit en stund, men åkte hem vid 23 tror jag :) Väl hemma så vare sängen som gällde kände jag nästan direkt! Sov gott och vaknade för ungefär 40 min sen .. passa på att skriva nu eftersom jag har massa saker att göra idag!
Jag ska plugga alkemi(!) , duscha och fixa mig, sen ska jag packa lite smått inför ikväll!
Jag ska se vår match som börjar 16:00 och sen åker jag hem till Sophie efter det och fixis lite, sen blire middag med laget och efter det Bowling! Sen hur kvällen slutar vet jag inte.. Det återstår att se :) Men jag ska kicka ass i bowling iaf, eller jag ska försöka med mitt handikappade ben och se till att det inte blir värre ! haha :)

NU måste jag börja! Mer imorgon kanske, jag jobbar 12-21 så efter deet !

POUSS POUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0