Förbannad och ledsen

Jag orkar inte se dig i ögonen mer. Jag orkar inte med ditt sätt att bete dig på. Jag kan inte någonstans förstå hur du tänker när du gör som du gör. Vad är du rädd för? Det finns inget att vara rädd för. Hur många gånger vill du att jag ska säga det? Jag älskar dig och jag vet. Ja, jag vet. Vi vet båda två hur det ligger till, och vi vet båda två hur bra det skulle vara om det blev så som vi ville innerst inne. Men något är ivägen. Något oskyldigt och mycket sårbart. Något jag tycker så synd om. Jag kan inte med hela mitt hjärta förklara hur jag känner, men jag försöker och varje dag gör jag mitt bästa. Jag har vägrat ge upp för jag vet hur det var och jag minns det som igår, men samtidigt känns det som att du är så långt borta och jag saknar dig som aldrig förr.
Du vet precis vad jag menar, jag vet att du känner det i ditt hjärta också.

Hur det bara pirrar i magen när man ser varandra och den där otroligt varma och glada känslan som bara fyller kroppen med kärlek. Jag vet att du minns.
Du får inte ge upp, du måste förstå .. :/ Jag vet att det inte går att sluta tänka. Men skärp dig och var lite realistisk för en gång skull! Snälla , om du inte gör det för min skull, gör det åtminstonde för din egen.

När ska det här ta slut? Känns som att en evighet har gått..
Vet inte ens vad jag ska skriva, allting bara snurrar i mitt huvud.. fan
Jag vill inte mer! Orkar inte hålla på såhär , det är så fel ..
Jag vet inte om jag känner dig längre.. du är så förändrad. Känner du det inte själv?
Om du ser tillbaka , så skulle ditt "jag" aldrig får existera idag, aldrig någonsin.
Hur kan det då vara som det är? Kan du inte bara göra det som är rätt?  Nisse.. det är är bara så crap och fel som det kan bli. Tillsammans kan vi ju göra det rätt och så sjukt jävla bra! Våga tro, våga chansa..
Someone once told me you have to choose what you win or loose, you cant have everything.

Holding on tightly
Just can't let it go
Just trying to play my role
Slowly disappear, oh
All these days i feel like they're the same
Just different faces, different names
Get me outta here
I can't stand by your side, Watch this life pass me by


Jag tvekar inte en sekund, jag vet vad jag har och jag vet att jag älskar det mer än något annat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0