haha

snurrsnurr, tänka sig att när jag ska gå in på facebook så skriver jag alltid fejan och kommer självklart till något helt fel. Hah , hur kan jag göra fel varje gång? Vad är det omedvetna relflexer man har?:P
Snart kommer Amanda och vi ska se på en, vad jag tror och har hört är en väldigt obehaglig film!
Igårkväll efter allt jobb under dagen så drogs den här filmen på av en snubbe som laddat ner den på datan eftersom att den inte kommit ut än på bio. Har för mig att den gör det nästa vecka eller nåt sånt. Jag, helt ensam med några snubbar gled runt och letade efter alla andra som självklart satt knäpptysta och gömde sig bakom täcket i något rum så vi kunde inte höra dom och vi kunde inte hitta dom någonstans! Och ingen svarade i mobilen heller..
Så ja , den missade jag . Så idag ska jag se den , och det är så spännande! :O haha

Filmen heter Paranormal Activity och handlar om ett ungt par som flyttat in i ett nytt hus i San Diego och det förekommer sjukt mycket paranormala saker. Tror att det är en demon i huset , men jag vet inte. Hörde att det var helt brutala saker iaf som hände och att döma från trailern så håller jag med.
Man kan se trailern på youtube. Det är bara att söka på Paranormal Activity så kommer det upp :)

nu ska jag springa och fixa saft, snart är mitt sällskap här.
Oj, måste skicka in religionen först !


Puss och godnatt hoppas alla haft en awsm thursday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0