hann jag bli frisk?

nej. Feber hit och feber dit.. fan vad jag mår dåligt. Har tagit ipren men det har inte hjälpt så värst mycket.. och hosta har jag börjat göra också , helt oavbrutet vissa stunder!  Såhär har jag gått hela dagen och jag orkar inte.
Har kämpat med matten ändå, frida har hjälpt mig och nu förstår jag lite mer, tack. Dock är jag nervo inför provet imorgonbitt 8:00 ... hoppas jag klarar det. :/
Sen har jag ju mitt svenskatal imorgon också .. så jag måste vänta till 14:45 innan det är dags för det.. hoppas jag känner mig lite bättre då och kan prata utan att hosta som jag vet inte vad.
Ska läsa igenom mitt PM lite nu sen skicka iväg det till min lärare sen ska jag öppna matten igen , om jag orkar.. håller på att somna.. funderar på att sova på soffan inatt, bara somna framför tvn och sen vakna lätt och sen kör pappa mig till skolan.
Haha mamma försökte tvinga mig ta hennes bil imorgon, men jag orkar inte köra .. haha usch

nu har jag precis ätit klart min GBglass med jordgubbssmak och nu ska jag göra det jag absolut måste göra, sen äre sova som gäller! Fan vad jag vill blir frisk!!
 :(

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0