Hela helgen bara sådär

Ja igår var det midadg och bowling med laget! Skit mysigt och supertrevligt var precis vad vi hade :) Matchen var riktigt bra men resultatet speglade som sagt inte alls resultatet på tavlan. Efter en hel del slag och mosningar på vår målvakt så slutade matchen 2-4 tror jag ( hihi ) . JO men nåt sånt. Stackars Ajlina sk aha en guldstjärna för att hon kämpade på! Och Angelica som hoppade in och tog hennes plats de sista minuterna ! (Y) :)
Kvällen slutade annars bra och jag tog mig hem i regnet trots allt!

Idag har jag jobbat mellan 12-21 , och nu e jag officiellt helt slut.. har inte hunnit plugga på mitt prov heller som jag ska ha imorgon så jag ska skjuta upp det ännu en gång.. jag har faktiskt inget annat val om jag inte vill skriva det men få IG..

Hämtade upp Amanda på hemvägen och nu ligger hon och glor tv medans jag sitter här och försöka hålla uppdateringen någolunda stabil. Snart är mitt gröna té slut också och då blir sängen som gäller, för jag e rätt trött..
Sovmorgon imorgon, skönt ska det bli. Faktiskt sovmorgon rätt så länge framöver iaf som det ser ut nu , när dom lagt om schemat så vi bara har Matte C 15:30 - 16:45 på måndagar ... (!)
Jobbigt att det ligger så sent , men ändå rätt skönt med sovmorgon. Och om man som jag ofta har, rätt mycket att plugga så kan det vara skönt att åka och plugga under dagen och få lite gjort när man faktiskt inte har några lektioner! Ja, det brukar funka när man e frisk iaf.. :)

Nej nu blir för mycket, nu ska jag byta om och sova!
Nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0