matte plugg

ja , det här med matte är inte min grej . Men jag har ändå kämpat och pluggat sedan kvart över 8 imorse och nu förstår jag en del måste jag säga! Pappa körde hit mig, skönt som tusan.. var så otroligt trött imorse så jag hade säkert somnat på bussen eller tåget. Lika bra att åka bil!
Nu har jag lagt ifrån mig matteböckerna en stund, ska försöka göra en psykologiläxa som jag missat. Känner att jag måste jobba ikapp nu , och det ska jag (:
Idag ska jag träffa Frida och vi ska plugga i princip hela dagen. Iaf ända fram tills vi har träning kl. 19:00 . Men eftersom att jag har så mycket plugg just nu och faktiskt känner mig sämre idag än igår, så kommer jag avstå från träningen den här veckan också.. möjligtvis att jag går ner på onsdag och skottar lite , men mer än så blir det inte:(
Och nu den här veckan så är det älvsjömässan också , torsdag/fredag/lördag. Jag ska jobba där på torsdag och sen lördag, men då kan jag inte så jag ska se om jag inte kan byta med någon och jobba på fredag istället. Det är dock lite krångligt så vi får se hur bra jag lyckas..

Bäst jag gör min psykologi nu så jag blir klar med nånting. Min lektion börjar ju som sagt inte för ens 12:10.

PS. JAG FRYSER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0