oh yes

imorgon är det fredag , känns bra. Ska jobba 16-20 sen blir det hem och ta det lugnt, ska plugga natur! Sen lördag så väntas match, men jag ska inte vara med för att jag är skadad och sen har jag inte tränat alls heller nu när jag varit sjuk och då förtjänar självklart andra platsen eftersom att dom tränat ! men så äre när man e sjukis..
att jag har sträckt insidan av mitt lår känns ju sådär , har gått lindad hela dagen idag och förmodligen hela dagen imorgon också .. bara det försvinner så. För på lördagkväll så är det middag med laget och sen ska vi bowla! Det är något jag älksar att göra, tyvärr så har jag sällan tid för såna roliga saker så det gäller att ta chansen när man kan!
Nu har jag precis skickat in vår inlämning i religion som var en G uppgift, men det är ändå mycket att skriva.. kommer en VG/MVG uppgift också.. den ska jag också göra, oja! ser fram emot det -.-

Jaja , nu är den här klar, då kan jag fokusera bara på naturen nu , ska fan ha VG minst på provet på måndag! Det är ett måste, jag verkligen måste! :P Annars blir jag ledsen. Så jag ska plugga plugga plugga nu och se till att kunna allt om Alkemi och oktaner och allt sånt :P haha , ja hejja jossan! Fast lite intressant äre (A)

Nu ska jag lägga mig och glo lite tv, sen imorgon ska jag upp tidigt och åka med pappsen. Jag ska köra imorgon med :D haha tycker hans bil är sååå bra! ^^ Så jag kör till jakan, sen tar han över när jag droppas i skolan ! Great!
Vi börjar inte för ens 12:40 imorgon men jag ska plugga innan täntke jag , göra lite av det jag missat .. behövs vill jag lova! Så ja ,nu blir tv.. för ovanlighetens skull!

Godnatt bejbs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0