ojsing!

Ja, det kan man säga! Igår blev det inte mycket tid över för att sitta här, men vad gör det?
Kan bara säga att jag behövde gårdagen något rejält, det känns otroligt bra. Det är något jag saknat så jävla mycket. Vi åt först god middag och efterrätt som var vaniljglass och varma hallon, muums så gott! Sen åkte vi till några kompisar och förade lite,eller ja inte jag :D haha , men alla andra. Mycket trevligt var det och kvällen slutade på BJ och sen taxi hem.. Skämtar inte om jag säger att det var grymt att ta av sig klackarna när man kom hem! Sjuukt mycket dans ! :D Men det var värt smärtan alla gånger :)

Nu har jag precis kommit hem .. är sjukt trött. Det blev inte många timmars sömn inatt ;D Funderar allvarligt på att gå och lägga mig någon timme. Haha..

Har inga planer alls för dagen heller, så ring om det händer något. Annars blire väl till att chilla hemma eller nååt!
Kan ju vara bra skönt det också när jag vet hur mycket jag ska göra imorgon! :(

Aja, laaaaater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0