onsdag!

oh jag hade sovmorgon :D gick upp runt 12, åkte på lite ärenden och kom hem med mat så vi kunde laga Tacos :) Det är ju bara supergott! Sen nu så ska jag försöka göra klart religionen så fort som möjligt sen blir det till att åka till hallen för träning! Ska ta en pw innan också tänkte jag :D iih är så taggad inför ikväll också!
Var så sjukt länge sen, ska försöka att ta det lite lugnt iaf så jag inte blir sjuk igen , men jag ska köööra ändå:)
Imorgon är det torsdag vilket innebär redovisning och inlämning i religion,sen ska jag till jobbet och hämta mina arbetskläder,ta hem och tvätta dom. Sen är tanken att jag och Mulle ska hem till hennes syrra och fika, men nu är jag lite osäker på om jag verkligen kan:/ Måste kolla upp det där.. :S
För övrigt så ser torsdagen lugn ut bortsett från det och jag har bara naturen att plugga på. Skönt.
Har provet på måndag som jag ska skriva, i Alkemi, vilket är ganska intressant men rätt svårt!
Hoppas på det bästa iaf :)
Nu måste jag fortsätta så jag blir klar nån gååång :D

wish me luck, pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0