pluggis

Ja, i pluggis sitter vi nu. Försöker få struktur på vårat UF nu och förhoppningsvis så går planeringen bra!
Måste kolla efter en dag jag kan göra marknadsundersökningen som vi ska göra. Vi ska göra den allihop , men eftersom att vi har olika fritidssysslor så har alla inte tid på samma dag så det är lättare att göra det när man kan.
Så det måste jag kolla upp:)
Har Religion 14:10 i en timme , sen blire möte och sen hemgång vilket är typ awesome.
Är sjukt trött och har haft huvudvärk heela dagen.. tog nyss en ipren för jag stod inte ut längre :P så snart börjar den verka hoppas jag ..

Fredag idag, och det är studentfest ikväll på rilles men jag vet inte om jag orkar gå. Har sjukt mycket plugg att göra över helgen och jag är inte helt frisk än. Så vi får se hur jag känner mig ikväll. Det blir nog till att stanna hemma tror jag. Börjar 7 imorgon och slutar 16 så det blir en lång dag.. Jobbar 7-15 på söndag också.
Men det är kul att jobba, sålänge man är frisk så :)

Nej nu blire Religion och vi har precis börjat arbeta med Buddismen, intressant.

Slängpuss och vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0