Rubrik?

nej inte idag ! Idag mår jag bättre , men har huvudvärk och halsont fortfarande.. skitgrejer.
Men snart är jag frisk igen och då äre träna träna träna som gäller:D Är så sjukt taggad!
Saknar innebandyn som fan! Måste återhämta mig lite först innan saker är bra igen, och allting tar ju sin tid.
Hur som helt, idag så sov jag till 12:30 ungefär , så sjukt jävla skönt. Behövde verkligen dom där timmarna! Har kollat lite på tv och plattat mitt hår. Ska snart klä på mig och plugga lite tänkte jag. Får inte vara lat nu bara för att jag är sjuk, nej det har jag inte tid med.
Sen blir det middag och sen ska jag ner och kolla på Vangens match tillsammans med Sophie och Carro :)
Efter det blir det hemgång och sen vet jag inte vad jag ska göra.
Mer senare jöö (: puss!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Mysigt att träffa dig gumman!!

2009-11-11 @ 02:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0