tillbaka på ruta ett

Nu är jag sjuk igen .. har feber och fick gå hem halv 1 idag istället för 15 . Somnade direkt när jag kom hem och vaknade för inte så länge sen av att det var middag .
Har knappt aptit heller och jag har ont i hela kroppen.. Ska till läkaren imorgon och ta prover för att se vad som är fel och sen ska jag vaccinera mig. Måste bara kolla upp ett datum.
Har tagit ipren men huvudvärken är kvar, likaså febern.. sick.

Jag har redan missat massa i skolan , måste jag missa mer... jag har inte tid!
FAN

Helgen har bestått av jobb iaf, trots att jag varit lite sjuk, hann ju aldrig bli frisk innan det var dags igen.. sen igår efter jobbet så träffade jag några nära och kära som jag saknat så mycket, och vi åt god mat och mös under kvällen. Något jag saknat så otroligt mycket.

Nu ska jag se om jag kan göra något kul på vår X-BOX annars blire till at hyra film .. orkar inte röra mig.
Har säkert någon infektion i lederna, det gör så sjukt ont.

Puss på din kind


Kommentarer
Postat av: Sandy

Krya på dig! :)

2009-11-08 @ 23:10:10
URL: http://sandynatacha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0