timme efter timme..

ja, så sitter jag kvar här. Pluggar fortfarande. Det ärså sjutk svårt och det kräver verkligen tid och eftertanke.
Det går inte att bara skriva något, utan man måste verkligen tänka efter. Nu har jag inte så jättemycket kvar, men ändå en del om man säger så.. men det mesta är gjort. Sen måste jag skriva ner källförteckningen också och allt sånt. Men jag kom på en grej. Eftersom att jag åker iväg imorgon till Nynäshamn och sover kvar, hur gör jag då med inlämningen? Ska jag skicka in den ikväll då tänkte hon?
Annars ska den vara inne 11:59 tydligen senast, på dagen på torsdag , men då är jag ju inte hemma och har knappast tillgång till en data då.. Om det är så, så betyder det att jag måste skriva klart allt idag! :/
Skit. Nu ska jag äta lite middag ,sen i hopp om att ha fått lite ny energi av det så ska jag försöka skriva så mycket som möjligt. Sen måste jag kämpa och åka och handla en snabbis..

Mer ikväll. Nu mat. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0