tisdag

har nyss slängt i mig lite mat och förhoppningsvis så får jag lite ny energi snart! Sitter med religionen och skriver .. har inlämning och redovisning på torsdag. Usch! Inte min grej det här, är så sjukt trött.
Imorgon är det studiedag, fan vad skönt tänkte jag men insåg sen hur mycket jag måste få gjort. Om jag gör det mesta idag på religionen så behöver jag bara läsa natur imorgon. Hellre det än båda. Då kanske jag kan unna mig lite tid med något annat. Det är ju löning imorgon också! Det betyder även att det ska betalas räkningar, tyvärr.. sen är det ju dags att börja köpa julklappar och sånt. Visst är det mysigt att handla julklappar och gå och ta en julfika, men det är ju så drygt att trängas med alla människor som är som galna!
Sen är jag rätt orolig för vad som hände med snön? Det är slutet av november och det har inte varit en riktig snöstorm än. Jag skulle vilja vakna upp en morgon och dra upp persiennerna och se hur vitt det är överallt. Jag lovar att den dagen är på julafton.. så länge det är snö på Julafton så funkar det.
Och jag minns förra julen så väl... minnen.

nu måste jag fortsätta skriva.

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0