tja snygging!

Ja , idag är det fredag och det är skönt som fan! Somnade dock lite för sent igår än jag tänkt mig ,så det blev en redig sovmorgon istället för att åka med pappsen haha :P ! SO WHAT , I needed it
Skolan rullade på, hade 2 lektioner sen hemgång. Stannade och köpte en present till Sara också :) Och sen naturligtvis nässpray VUXEN MENTHOL. Vad hade jag gjort utan den? säg mig... god bless it!
Är hemma nu , ska äta mat snart sen åka till Emelie och sen ska vi till stan med hennes bror och hans flickvän.
BIOfredag :) Jaaa, I like it! Ska se 2012 och den är 2 h 48 min lång! God, jag kommer vara trött imorgon.. börjar nämligen jobba 9 imorgon. Jobbar till 15 sen ska jag hem och duscha fort som satan sen ska jag åååkaaa!

Middag nu , hungrar ihjäl . Snart tillbaaka ! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0