torsdag idag inte igår

ja så blir det när man är lite snurrig för tillfället... herregud . Jaja!
Skola idag för första gången på ett bra taag! Gick bra , kändes skönt att vara tillbaka men jag var inte med på idrotten pga att jag varit sjuk, men det funka. Måste ju tillägga att dagen började med en hyfsad försovning men som tur var hade pappa försovit sig också så han fanns nära till hands och kunde köra mig till skolan så jag var framme vid 8 :)
Efter skolan åkte jag,Amanda, Erika och Kim och gjorde våran marknadsundersökning och jag måste säga att  FAN vad alla studenter är upptagna. Undrar om jag också kommer vara det sen ? :S hoppas inte, för många var näst in till otrevliga. Well, det gick väl hyfsat iaf. Vi kommer säkert göra fler. Imorgon blir det ingen sovmorgon för min del, och inte för amandas heller för hon sover hos mig idag haha , men vi börjar 12:40 men jag ska vara där kanske 8 tänkte jag. Måste hinna göra klart våran aktivitetsplan som ska vara klar då och sen skriva lite mer. Något som jag också inte gjort idag av olika skäl om som vi gemensamt kom överens om att göra var att mejla rådgivarna imorgon istället, när vi fastställt det mesta.
Oj nu blev det virrigt haha. Men nu är jag hemma och vi ska snart sätta på en film. Men innan det ska vi göra klart våra psykologiläxor. Och sen plugga lite till och lite till .. sen blire film ! ;D
Och ska försöka med en hyfsad tidig sänggång men nu vettefan ,klockan är ju halv 9 :P aja , vi får se vad klockan blir. Det lär ju komma upp på tapeten imorgon.

Puss sålääängeråå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0