torsdag

haha måste bara säga att mitt ögonbryn rycker just nu! känns askonstigt :D

Jaja , under dagen har jag pluggat . Är nu officiellt helt klar med mitt tal och det känns sjukt bra! Och efter allt pluggande så blev det en dusch och sen middag innan jag åkte hem till Sophie och hade det roligt :)
Hon, jag och Lina ska göra en sak nästa vecka som vi planerade lite inför sen så när vi skrattat en bra stund så gjorde vi i ornding oss för att åka till samlingen 20:00. Vi åkte lite tidigare i hopp om att coachen skulle finnas på plats så man han ta ett snack , men nej så vare ju inte. Det blev efter träningen istället :)
Jag var inte med idag på grund av att jag varit sjuk, men om en vecka är jag tillbaka igen :D längtaar!
Där satt jag och kollade på under träningen , men det var ganska underhållande ändå måste jag säga! (;
Nu är jag hemma, planerar lite inför morgondagen samtidigt som jag försöker vika in mina kläder i garderoben.. ja men det går bra.

Imorgon är det skola som gäller och jag måste säga att jag tycker det är skönt. Börjar 8:15 så jag åker med pappa imorgon ganska tidigt så hinner jag fixa lite saker innan. år en gansk anormal dag, slutar väl 15 eller nåt, sen efter det ska jag och Kim åka och göra en marknadsundersökning till vårat UF :) Hoppas att det kommer gå bra och att vi får någon hjälp utav den !;D men det tror jag nog! Som VD för företaget ska jag också mejla våra rådgivare för att boka in ett möte och jag ska också försöka styra upp litenu när jag varit borta ett bra tag.
Snart är vi back on track igen tjejer!  (:

Sen blir det till att åka hem och plugga lite matte! Måste nöta som fan nu innan provet på tisdag. Matte är inte min grej och C kursen tycker om mig lika mycket som jag tycker om den.
Så vi får se hur det går, jag ska göra mitt bästa.

Nu ska jag slurpra upp mitt otroligt gröna té och gå och borsta tänderna sen äre bums i bingen!

Godnatt  PUSS .


It hurts me too.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0