27 oktober

ja, det var det. Nu är denna dag bortblåst, har bara varit här i två dagar och snart ska jag hem .. uscha.
Vill stanna längre, men samtidigt hem. Saknar dig massooor.. när jag vill att du ska hålla om mig och när jag behöver dig som mest,då finns du inte där. Vad är det som händer? ;(

Dagen började med en rejäl frukost, sen bar det av iväg och handlade mat till middagen och jag hittade lite saker som jag ska ha användningför i skolan. Awsm. Sen när jag kom hem så blev det en P-walk för att få igång pulsen sen joggade jag i ungefär en timme. Det var riktigt skönt! God middag och nu är jag riktigt mätt. Har druckit lite te också och nu äter jag lite nötter :) Gott!

Ska lägga mig tidigt idag för imorgon blir det Safari, här ska vi hitta björnar! Hejja Jossan!

Mer imorgon. Puss

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0