28 oktober

Hej hej!
Idag har jag gått upp tidigt och ätit en stadig frukost. Sen blev det en PW på någon timme och sen stannade jag förbi prinsessan som jag alltid hälsar på. Världens myshäst! Bilder kommer upp sen när jag är hemma :)
Hem och duscha sen blev det ut på jakt efter björn och tiger och det fick vi allt se. Brunbjörn,KA-björnar från Ryssland som är skitstora och sen Isbjörnar !!:D Awsm. haha , det var sjukt coolt att se dom i verkligheten istället för i en tvruta eller på foton :) Dom är sjukt stora, och gud så söta :P men ja , livsfarliga är dom också så det var stängsel upp till flera meter upp i luften. Inte för att en isbjörn kanske skulle få för sig att börja klättra , men ifall någon lite snorunge skulle hoppa över staketet och ta för sig. Man vet ju aldrig;)

Efter det så åkte jag och Morfar en stund, tankade upp min bil gjorde han också sen åkte vi hem och åt god middag. Det blev köttgryta, eller Kalops som man också kan säga . Efter det har jag bara tagit det lugnt och tittat lite på tv och pratat i telefon..  Det har varit riktigt bra väder idag också! Sol hela dagen!
Dock blåste det rätt kallt uppe i bergen, men det vare värt! :D

Nu ska jag titta lite mer här på datorn efter lägenheter och massa sånt skoj, sen blir det lite té som avrundning på dagen. Imorgon blir det hemfärd. Jobb också för den delen.

Puss sålänge , ring om ni vill hålla mig sällskap på den tråkiga hemfärden som jags ka utföra alldeles själv!


I miss you baby, I really do . It's sick..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0