allt på en gång

håll i dig, här kommer min helg! haha
Fredags var jag hemma och tog det lugnt bara . Sjukt skönt inför lördagen som väntade med ett pass på 7-15 och vi hade FOR. Det gick bra:)
EFter jobbet så körde jag hem Sanna,åkte hem och fixade mig och drog sen tillbaka till kungsängen hem till Amanda för att fixa det sista innan vi skulle ta en afterwork öl i Jakan.
Det finns inte så mycket mer "vettigt" att säga , eller intressant , haha för det som hände sen är det censur på.
Det spårade lite, tyvärr och ganska mycket bokstavligen spårade ur, så vi lämnar det just nu.
Sov 2,5 timme gjorde jag hos Amanda sen upp och jobba .. började 7 och slutade 16.
Halvt handikappad gick jag där på jobbet och led. Men men , skönt att sluta var det iaf , jajjemen!
Synd bara att jag  var så skadad att jag inte kunde spela match .. :( skit!
Men jag åkte med och såg matchen självklart, och jävlar vilken match det var! Vi spelade bortamatch mot Sten Sture och vi förlorade med 0-1. Det var en bra match , och den bestod av i princip kontringar hela tiden, men fan inga mål ;P men nästa gång då jävlar är jag med också! längtar !
Så det var vad jag gjorde hela söndagskvällen det.

Och idag är det måndag, skadad och trodde inte att jag kunde gå alls men det kunde jag . Så den tron fick mig att vara hemma från skolan men ändå kämpa mig till stan för vårat möte med Ung i vardagen som kommer att bi våra rådgivare i vårat UF-projekt som vi ska göra. Vi ska även starta en blogg där vi kommer att skriva om våra dagar och hur vi gör allt osv så det komemr bli roligt :) Vi håller just nu på att fundera ut ett namn, men vi får se hur det blir med den saken. EFter det så gick vi runt iu stan lite, åt mat och sne åkte vi hem. Amanda följde med hem till mig och nu har hon färgat utväxten på mig. SKÖNT. Utväxt är bland det fulaste som finns, iaf när det är ganska mycket som jag nu haft ..

Nu ska vi två göra inlämningsuppgifter i psykologi och sen sova , men innan det så ska vi gå och tvätta av sminket. Eller ja typ nu . Så godnatt så hörs vi imorgon;)

Pusspusspusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0