ARG!

jag blir så arg!
När jag tagit mig tid och skrivit en kort inlägg iaf om min dag och allt så ska jag bara lägga in en bild och allting hänger sig! Jag tänker inte skriva om allt .. fan ! :P blir så arg. Varför händer det alltid mig!?

detta har jag gjort idag
åkt bil hem
pratat skit med mamma i 15 min
haft möte med chefen angpende min utveckling på jobbet
skjutit upp planeringen för vidareutbildnng då jag har alldeles för mycket i skolan
jobbat 16-21
tagit en kaffe och snackat skit med Viktor och hans kompis som nyss varit på match
åkt hem
sitter här och försöker göra något bra utav det hela , men nej!

Nu ska jag sova , och det blir inga bilder!!

skitgrejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0