borta från allt

isolerad mitt ute i skogen. Jag behöver det.
Är här själv och hälsar på min morfar. Behöver ventilera lite känner jag.
Kom fram runt 16 idag, det bjöds på god middag och och nu har vi bara tagit det lugnt hela kvällen. Superskönt
Har kollat på tv och pratat en massa samtidigt som vi har druckit te och fikat lite.
Imorgon ska vi åka och handla mat som vi ska laga till middag! Det kommer bli pasta med kräftor,musslor och räkor och sedan till efterrätt så blir det citromkräm med nötkrisp och granatäpple. Jag ser fram emot denna måltid måste jag säga! Jag har aldrig testat musslor , och jag är väldigt osäker på om jag kommer tycka om det men jag ska prova :)
Etfer det så ska det bli en joggingtur, eller om det blir innan middagen det beror på hur mörkt det blir. Här är det mörkt när det är mörkt, ingen belysning alls :P och jag är lite mörkrädd så jag ska springa när det är ljust!

Nu är jag tröttis, ska gå och borsta tänderna sen sova.. mer imorgon.

Jag tänker på dig. Sov gott


Kommentarer
Postat av: robban

gööör inte det! :(

2009-10-27 @ 23:52:55
URL: http://r-obban.blogspot.com
Postat av: Anonym

kan inte låta bli..

2009-10-28 @ 22:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0