det var den dagen

Då är denna dag snart slut, och det är en början på en ny vecka och ett nytt humör.
Bedövningen slöppte precis innan träningen skulle börja , skönt det . Då kunde jag prata ordentligt i alla fall! Nu känns det dock som att jag kommer bli sjuk och få halsfluss för jag har lite småont bak i halsen , eller snarare på tungan men det kanske är från bedövningen eller nåt. Hoppas inte att det blir något, det vore så typiskt att bli sjuk till lovet.  Nu är jag sjukt trött och imorgon ska jag åka med pappsen, iaf till jobbet. Han släpper mig där sen åker jag buss därifrån direkt till skolan. Har psykolgiförhör imorgon på det biologiska perspektivet, ganska intressant måste jag säga! Jag tycker att psykologi är skitroligt!
Tänkte faktiskt sova nu, upp tidigt som sagt.
Sen imorgon är det ju DM match också mot Enköping, ska bli awsm! Innan dess ska jag ha gjort en del på mitt arbete i Religionen bara. Inget plugg, ingen belöning.


Godnatt ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0