:/

Usch vad jag saknar mycket just nu ..

Imorgon rymmer jag hemifrån ett tag. Behöver komma bort från allt för några sekunder. Bara jag, och jag ska ta det lugnt och njuta. Måste försöka koppla av. Har ont överallt hela tiden just nu känns det som.
Mycket händer i mitt privatliv och jag orkar inte med allt längre. Det känns som att jag är så fylld med hemligheter och saker som jag bara inte kan hålla inne länge till. Jag säger förlåt, och jag menar det, men jag vet inte var jag ska ta vägen.
Det känns som att jag får ta all skit hela tiden, du tar ingen skuld och du tar inget ansvar.
Jag saknar ditt gamla jag. Vad hände?
Stor saknad och smärtsam sorg..

Hur kunde det bli såhär? med allt? Varför blev det såhär? Vad gick fel? Varför gick det fel?
Usch vad skit det här är. Allt är verkligen bara skit. Allt är så falskt det kan bli, ingenting är ärligt längre och absolut ingenting betyder något. VARFÖR
All this time .. varför.
Är det bara jag som mår dåligt över allt? Varför är jag den enda som tar åt sig? Vad är det för fel på dig? Såhär var det aldrig förr. Det vet både du och jag.
Och jag vet hur det känns innerst inne och jag vet att det inte är lätt. Men jag försöker och jag ger inte upp. Hur länge har jag inte kämpat? Frågan är bara hur länge jag kommer fortsätta så?
Jag älskar att älska dig när det är bra men jag hatar att älska dig när det är dåligt
 
och jag vet. Jag vet mer än någon annan.

Prata med mig istället för att låta det gå och bli värre. Det känns inte bättre för att man inte säger något och bara låtsas som ingenting. Det vet vi ju av erfarenhet.

Vill inte ha det såhär längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0