hihuehueh

ja men typ så . Skola idag , och dagen har gått fort. Har fått lite gjort faktiskt känner jag. Skönt!
Väl hemma så åt jag middag med mamma och sen såg jag lite på tv, bland annat Las Vegas som är en sjukt bra serie men jag hinner inte se så mycket, så jag får nöja mig med det jag väl ser ! :D haha
Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så ska jag sno hennes bil och åka till hallen tänkte jag .
Jag ska försöka vara med på träningen iaf , jag kan ju trots allt gå nu relativt bra. Sen om löpningen går lika bra , ja det får vi se ikväll .. Jag ska vara försiktig , men fan jag är så taggad! :P

vi får se, nu drar jaaag typ!
Puss på kinden , eller nåt?

HEEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0