idag

      

Ja så såg dagens outfit ut. Blev lite stressbilder eftersom att jag hade bråttom till skolan tack vare min försovning ;P men gott sov jag iaf! Somnade glad faktiskt (: thanks to you.
Känner ändå att jag var lite dum igår, kände mig dum. Förlåt om det var så.
Saknaden är så stor att den stiger mig åt huvudet ibland.

Hur som helst så har dagen varit jättebra, jag åkte till skolan och mötte upp tjejerna vid tåget och vi drog in till Kungsträdgården, åt lunch och gick sedan mot vårat studiebesök. Vi var på den Judiska Församlingen , och jag måste säga att det är så sjukt intressant att sitta och lyssna sådär, eller är det bara jag som tycker det?
Jag lärde mig massor som jag egentligen kunnat göra genom boken , men det är inte lika roligt att läsa som det är att lyssna på någon som verkligen vet hur det är och hur saker och ting fungerar. Nej , men det var riktigt bra!
Nu känner jag bara sug efter att få gå och se på moskeér och annat skoj, nu när man ändå är igång menar jag :P

Efter det så gick vi skilda vägar och jag strosade runt en stund i stan och letade efter en jacka, men det gick inge vidare, så jag åkte tillbaka till jakan där jag så fint hade parkerat min bil och sen åkte jag hem. Kom hem och åt lite snabbmiddag, öppnade psykologiboken och läste lite. Sen blev det träning och det gick superbra bortsett från att jag nog har sträckt min höft eller rumpa, jag vet inte vilket, det gör bara ont överallt... :( Så bortsett från att jag knappt kunde springa så bra eller skotta ordentligt så gick det bra. Vi var dock inte så många där, tråkigt. Men jag förstår:)

Väl hemma så duschade jag och sjöng ltie för mig själv i duschen medans jag shamponerade mitt hår. Sen blev det två kokta ägg och enkopp grönt té. Blir det bättre efter träning? Mums, och jag blir så lugn av teét , jag verkligen älskar grönt te! Finns nog inget som slår det just nu. Slurp på det!
Försökte plugga lite psykologi också, förhörde mamma och pappa lite för att se vad dom kunde men det gick inte så värst bra , inte för pappa iaf ,haha! Sen kände jag att jag blev lite för trött för att fortsätta så jag väntar tills imorgon.
Nu sitter jag här, lyssnar på bra musik och slappnar av samtidigt som jag försöker få till det här. Jag ska lägga upp bilder från studiebesöket också, några bilder fick jag:)

Annars blir det till att lägga sig snart.. imorgon blir det tidig uppgång.

Puss o dröm sööööta drömmar



Jag älskar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0