jippi

eller inte. Mådde inte alls bra idag, så jag var hemma från skolan tillen början sen tänkte jag kämpa mig till skolan för att inte missa marknadsföringen men jag kommer dit och får höra att vi kan plugga hemma..så jag har åkt hela vägen i onödan. Säg inte att oturen är påväg tillbaka!
Stannade en stund i skolan med Amanda , sen begav vi oss.
Nu är jag hemma, ska städa mitt rum så mycket jag hinner iaf innan mamma behöver min hjälp att bada hundarna och så . Nu ska jag skynda och hinna plocka undan det mesta iaf, sen blir det till att damsuga och så imorgon då kanske. Juste jag jobbar ju imorgon också .. 16-20 . Kort och bra. Sen blir det hem och mysa, sen jobbar jag 7-15 på lördag och 7-16 på söndag. Jajemen! Imorgon ska jag skriva mitt psykolgoprov också , jag måste få MVG .. bara måste . Inget annat duger ;P

nu måste jag sätta igång, puss så läänge !



Hur tänkte du nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0