läxförhör?

nej , det var ett prov med VG och MVG frågor. Kul , där satt den kände jag ! Nää , inte alls . Vi får se vad resultatet blir av den där, det känns som att jag bara flummade igenom allt.
Nu har vi slutat men jag sitter kvar och gör lite restuppgifter som jag har kvar i psykologin, ska sitta till 16 täntke jag . Frida slutar ändå då, så vi ska göra sällskap hemåt. Sen ikväll är det match!
Är så sjuukt taggad! Vi behöver en vinst! Ska ge allt, och jag hoppas att alla andra kännder likadant. Det är ju DEEEERRBYYYY

anyway, nu måste jag gå och hämta lite papper så jag kan bli klar någon gång!

mer sen .. om en stund kanske . om jag tröttnar, haha

PUSSÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0