nu räcker det.

Fullspcäkad helg. Jag är helt slut. Imorgon är det skola och jag har mycket plugg den här veckan !Heerregud.
Religionen är sjukt jobbig och sen har jag psykologiläxa också tills på tisdag. Den gör jag imorgon sen är det allt fokus på Seminariet vi ska ha på fredag .. åh kan vi inte skjuta upp det till veckan efter lovet .. :( usch!
Sa jag förresten att jag fick MVG på psykolgiprovet vi skrev, det gjorde mig glad måste jag säga :) Tänk om allt kunde gå så bra..
Hade match igår också, det gick inte alls bra. Vi förlorade med alldeles för mycket, närmare 1-11, värre har det inte varit. Jag fick spela 5 byten tror jag, så det var ju också jätteroligt. nej!
Imorgon är det träning igen så vi får se. Sen har vi DM också på tisdag tydligen mot enköping så vi får se hur det går också , hur mycket speltid man får.
På tal om imorgon så ska jag till tandläkaren också och laga en tand som jag inte har hål i?
låter ju rimligt,eller? Nej , men hon tyckte att det var bättre att göra det nu än innan man får hålet?
Jaja , vi får se vad som sägs imorgon om den saken.

Just nu känner jag mig väldigt frustrerad,arg och sviken. Det känns som att botten är nådd. Nu fungerar det inte längre, jag orkar inte mer. Hur kan du tänka som du gör och agera som du gör? Jag förstår inte.
Vänta bara, en dag kommer sanningen slå dig i ansiktet.

Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0