Sjukt dåligt!

Ajsing vilken taskig update! Nu blir det skärpning!
Men dock måste ni ursäkat mig om jag inte orkar dra allt som hänt dom senaste dagarna. Är för trött och det har hänt för mycket ;P Men jag kan berätta lite kort iaf :)
Fredags så jobbade jag 17-03, kom hem efter 4 någon gång, möjligtvis 5.. Galet trött må jag säga! Somnade gott och drömde lite sjuka drömmar. Upp och hoppa vid 13, packa ihop skaer inför matchen och äta frukost. Matchen mot FBC Uppsala slutade 7-2 till dom, och fan vilken bra match det var! Vi var jättebra, men vi måste nog göra något utöver alla träningar och få upp sammanhållningen till MAX! JA, det ska jag se till att styra upp! (:
Efter matchen blev det rusningstrafik hem till mig, dusch och allt sånt skit, smink hit och dit kläder fram ochtillbaka och ut och in, sen körde pappa mig till Kungsängen där vi skulle ha en utekväll med jobbet. Jättetrevligt och det hela slutade på MP, trots att det inte var mina planer från första början och jag måste be om ursäkt för det. Puss på dig!
Sov hos Sanna och började jobba 13 idag , slutade 21 och nu är jag hemma.. trött och lite små förvirrad, men ibland är det skönt att tänka känner jag nu. Antar att det kommer och går helt enkelt:/
Har precis druckit upp mitt te och slängt av allt från min säng som inte ska vara där, och snart ska jag krypa ner..
Alldeles ensam, ja tråkigt måste jag säga:( uscha.
Ligger efter i skolan också , och jag ska ta tag i det snart . Inte just nu, men snart.
Har psykologiprov på onsdag som jag faktiskt ser fram emot, vi har prov på olika terapier och perspektiv:)
Imorgon ska vi till en Synagoga i stockholm, det ska bli riktigt roligt även fast den största delen av min kropp inte har lust alls, jag är så slutkörd. Men jag ska gå.

Nu måste jag krypa ner i min säng så jag får lite sömn.
Sov gott och glöm inte att jag älskar dig.


Even if I leave you now
And it breaks my heart
Even if I'm not around
I won't give in
I can't give up
On this love
Don't fade away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0