tappat talförmågan!

Ja ,näst intill iaf .. haha
Sitter här nu , kom nyss hem från tandläkaren. Har borrat och fylld igen något utrymme typ , jag vet inte, det enda jag vet är att jag är hel bedövad i halva munnen så jag kan inte prata ordentligt. Svimmade också tydligen , men det minns jag knappt , haha. Jag och mitt låga blodtryck gör det inte lätt för folk att utföra sitt jobb! hih
Nu ska jag sitta mig och göra psykologiuppgifter och mejla in dom tänkte jag.
Vi får se hur långt jag hinner göra idag , sen resten avveckan så är det fokus på religionen faan.
Jag har ingen lust alls, det är så sjukt mycket. Inte nog med att vi ska ha seminarium så ska vi även lämna in en individuell uppgift på några sidor ... dataskrivet såklart. NEJ! Jag vill inte :(
Från ingenstans så känner jag mig skoltrött. Det är ju inte långt kvar nu , håll ut jossan! 
På tal om det , jag måste ringa ABC gruppen nu och seom jag kan ändra in mössa! Skit!
Nu måste jag ringa, skriver mer sen , PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0