tidig morgon

ja, uppe vid kvart i sex idag. Pappsen och jag åkte och åt frukost tillsammans, sen körde han mig till skolan så här är jag. Börjar 9.20 men jag ska försöka plugga lite psykologi tänkte jag, snart i alla fall. Är lagom trött just nu, sitter och spelar spel på min mobil för tillfället. Haha m , bra sysselsättning.
Tänker på det du sa, om att du nu är 2 minuter ifrån mig. Det svider lite när jag tänker på dig, för 2 minuter är inte långt. Men, ja vad ska lilla jag göra, snutte, som jag nu också blir kallad. Saknar dig iaf! haha

just nu spelas AKON- Be with you , måste säga att jag tycker att texten är riktigt bra.  Hoppas du hört den!
tralala , and noone knows ... you will never know what it's like to walk in my shoes

jaja , nu ska jag fortsätta spela lite, hörs sen . Pusse på dig då bubs



I'm gona be with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0