tröttis

nu räcker det. Jag lägger ner. Har suttit här i timmar nu.. min p-nap på 45 hjälpte inte så mycket heller!
Nu sparar jag och sen får jag skriva klart sen sista imorgon om inte annat.
har så mycket att göra imorgon.
Ska köra syrran till skolan och vara med henne en stund,sen ska jag till jakan och se om det finns något jag kan ha på mig imorgon kväll, sen blir dfet skola och en lektion sen eminarium. Efter det är det bråttom till Bålsta och ska möta upp Sophie en snabbis, sen äre hem,duscha och fixa allt! Sen ska jag se om inte pappsen kanske kan köra mig till Vällingby till Erika, det går säkert bra :)
Efter det så är det ju kväll såklart och vi ska ha som sagt kalasmiddag hos Erika och föra lite, försöka läxa upp henne så hon blir lite rutti på det här ;) Vi ska börja med det iaf , sen hur lång tid det ska att innan hon blir det , ja det avgör hon själv! Hahah :D
Sen är det jobbhelg osm väntar, jag jobbar 15-00 på lördag och typ 12-21 på söndag. Come Visit!
Sen äre looooooooooooov , fan vad jag ska njuta . Jag ska njuta så mycket jag bara kan ,för efter lovet så är allt i full rulle igen .. Blir en liten minisemester under lovet också , skönt . Jag ska också se till att skriva mitt tal i svenskan som vi ska hålla direkt efter lovet. Sen är det Matte C prov och Kemiprov, men det grejar jag ! 

Nu SOVA ! Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0