VINST!

Ja , vinst säger jag bara! Vi vann med 2-1 , och det känns så jävla skönt! haha suuuuug
Det var en riktigt bra match, jämt hela tiden och jag måste säga att fan vilket bra försvar vi har, det måste vara en av våra starkaste sidor! Alla kämpade på skitbra och jag är så stolt över att vara en i laget. Vi har verkligen roligt tillsammans! Och Fia du gör ett awsm jobb som Capten nu när jempa är borta! :) great (Y)
Nu är jag sjukt trött. Sitter och småtiggar lite försiktig på lite naturgodis som jag har köpt med mig hem.
Ska sova när som helst, ska bara förbereda kläder inför imorgon osv. Sak nämligen vara på järfällamässan hela dagen som ambassadör för min skola, tillsammans med ett fåtal elever till. Det blir nog roligt :)

Innan dess ska jag dock ha pluggat maaaaassa religion,så pappa ska köra mig imorgon också till jobbet tidigt som fan, sen åker jag direkt buss därifrån till skolan så jag är där vid 7.30
efter det är det råplugg som gäller för min del. wish me luck

Sängen kallar! Pussis

love me or hate , you can never break me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0