11:50

Morgonen började med sovmorgon, skönt. Började inte för ens 10:20 då jag hade Redovisning och Beskattning:) Efter det så hade jag lunch och nu sitter jag här som ett fån och vet inte vad jag ska göra riktigt.. tankarna snurrar runt och runt, och jag blir mer yr och illamående för varje dag som går. När ska denna känsla försvinna? Jag vill inte mer, snart ger jag upp.. det är inte långt kvar tills det tar stop och då är det slut för alltid.

Dessutom så är det fredag idag och jag borde känna mig någolunda taggad men inte fan gör jag det. Är galet trött och vill bara hem och sova , men vi går i skolan till  15:30 idag så det är några timmar kvar. Har lunchrast fram till 12:40 och då har vi Projekttid innan religionen börjar 14:55... måste npg läsa igenom dom sidorna lite till tror jag haha :P läste inget alls på tåget imorse eftersom att det fanns METRO, och dom brukar alltid vara slut när jag kommer men inte idag ! Stod inte såå mycket intressanta saker, så jag babblade på med Jennie istället som jag också träffade :)

Juste jag ska försöka smita ifrån projektet lite också och ta en pratstund med Jonte som ska möta mig vid Friskis strax efter 13 (: Han försöker få mig att gymma med honom idag , men nej det kan han glömma! Sånt har jag inte lust med idag.

Jobbar hela helgen också.. 7-15 imorgon och sen 7-16 på söndag. Vill inte! :(



I need love
The kind that makes you wanna live
The kind that makes you wanna breathe
The kind that makes you feel too much
And I need you
To help me find a better way
And I guess you never thought you'd hear me say
I need love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0