12:50

Hade sovmorgon idag eftersom att våran Religion var inställd då läraren var på kurs. Skönt det.Så vi började 10:35 med idrott, det var riktigt roligt och vi använde oss av olika löptekniker och sen använde vi vikter också för att det skulle bli extra jobbigt. Efter det så blev det en låång dusch och nu har jag precis ätit lunch. Maten idag bestod av lammfärsgryta med potatis och sallad, det var ganska gott faktiskt :)

Om ungefär tjugo minuter så har vi mössprovningen vilken definitivt är dagens höjdpunkt och som kan få mitt humör att bli lite bättre.. (: Jag orkar inte vänta längre , vill ta studenten nu! Vill bli klar med allt och flytta långt hemifrån och starta mitt eget liv. Guud, så jag längtar... Under tiden så gäller det väl bara att stå ut med allt.

Jobbar idag också. Det är iof ett kort pass på bara 3 timmar, men det känns ändå lite onödigt. Skulle hellre vara iväg och göra något annat :/ 16:30 -19:30 är jag schemalagd, vi får se hur det går. Säkert bra om jag kan återfå mitt fokus.

Nu ska jag springa och leta efter mina kaktusar till klasskamrater, skriver mer sen! CIAO


Have I told you, lately that I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0