17:59

är klockan nu när jag börjar skriva.
Kom nyss hem från jobbet... det har varit en låång dag idag och jag vet att jag har massa plugg att ta tag i men idag känns det inte som att jag orkar även fast jag vet att borde:/
Är så sjukt trött och har jätteont i magen.. är så orolig för att allt ska gå utför. För att jag ska bli helt ensam.
Känner mig inte peppad för något alls just nu, jag glömmer saker som jag jämt brukade tänka på. Som t.ex. att  jag ville ju tatuera mig ,men vad hände med det? herregud.
Snurrsnurrsnurrigt.



I'm not scared of lions and tigers and bears (no I'm not)
But I'm scared of (loving you)
I'm not scared to perform at a sold out affair (that's right)
But I'm scared of (loving you)
Am I the only one who thinks it's an impossible task
Why it don't last? Is that too much to ask?
Why do we love Love,
When Love seems to hate us?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0