18:41



Kom precis ut från duschen, vilket var så skönt .. älskar att duscha! Jobbade idag 7-15 , så jag är lite småtrött efter dagens rusch som pågick i fleeera timmar. Pjueh! Bra jobbat alla som var där :)
Kände mig på lite bättre humör idag faktiskt, kanske för att jag har haft fullt upp precis hela tiden och jag hade även riktigt roligt idag också! Diggar henkes skift haha, grymt bra! (Y)

Körde hem Tony och Matilda, sen följde Sanna med mig för att hämta upp syrran och handla lite. Nu är jag äntligen hemma och fick slänga i mig en banan sen hoppade jag in i duschen, fan vad jag älskar att duscha! Jag kan stå och duscha ända tills jag vaknar upp och märker att jag börjar bli ett russin,haha!

Nu ska jag fortsätta spela musik på underbara Spotify och samtidigt lägga in mina kläder i garderoben som jag aldrig gjorde häromdan .. Ska plocka undan lite,damsuga, bädda rent sängen och tända lite ljus.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och inte göra ett jota. Kanske drar på en ansiktsmask också, vem vet. Råkade ju ha i hårmask nu i duschen , så varför inte köra på båda två? ;O :)

Nu ska jag sätta igång så jag blir klar någon gång. Skriver kanske  några rader senare ikväll, men om inte det så säger jag gooodnatt allesammans ! PUSSPUSS



baby this is tragic
cause we had it, we was magic
I was flying, now i'm crashing











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0