21:18

Okej! Idag har jag beställt hem min studentmössa och en massa annat skräp som man självklart inte kan låta bli att köpa! Det hela slutade väl lite för dyrt, men kosta vad det kostar, jag vill ha det jag vill ha och ger inte upp för det! Det kommer bli sååå superbra och jag längtar något fruktansvärt! Tänka sig att jag snart kommer stå där utanför min skola och bara titta på den och tänka att jag aldrig mer ska tillbaka dit. Fy fan vad skönt :) När jag får hem den så ska jag ladda upp en bild såklart så ni kan få se min pärla:)

Jag hade ganska mycket beslutsångest när vi skulle bestämma oss om alla texter och broderier och sånt, vi hade bara 40 minuter på oss tillsammans hela klassen och det fanns ungefär 7 datorer som dom hade tagit med sig. Visserligen så hade man kunnat beställa hemma, men alla var ju så uppspelta och ville göra i skolan såklart!!:D
Efter den roliga stunden så återgick allting till det normala igen och vi hade Marknadsföring i ungefär 10 min;P sen fick vi gå hem och arbeta istället. Jag gjorde ju inte det eftersom att jag skulle jobba så jag åkte direkt dit istället så jag ska väl försöka börja på något nu tänkte jag. Eller ja , senare ..

Först nu kom jag hem efter jobbet,hämtade upp lillsyrran hos en kompis, åkte förbi Ica en snabbis och sen hem. Nu ska jag gå och platta mitt hår, ta en kopp té och försöka prata lite strunt med mamma för att få något annat att tänka på känner jag .. Sen måste jag läsa på min religionläxa som jag har tills imorgon..

Grattis måste jag säga till Axel som fyller 19 idag ! Sötnöt

Jaaaja, nu kilar jag iväg och gör det jag ska innan klockan blir allt för sent. Skriver nog några rader sen!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0