21:31

Sitter hemma hos Sanna nu och har pluggat GRU heela kvällen .. måste lära mig allt :) Tagit en drink och snackat skit för en stund sen så kom Emelie på besök också och nu tittar vi på kändisdjungeln tror jag att det heter.
Har aldrig sett det förut men det vekar väl vara någon ny såpa där kändisar ska göra saker som i Fear Facor fast Robinson-versionen. Typ. Vi får väl se hur programmet tilltalar mig.  Som jag sagt tidigare så blir det tidig uppgång imorgon och frukost på jobbet så vi blir inte vakna så himla länge till ..  Snart blir det också en kopp Té innan vi ska göra oss redo för sängen (:
Nu blev det för äckligt på det här äckelprogrammet så nu stänger jag ner! UÄK! Jag hatar insekter...
PUSS GODNATT
I miss you like I never thought I'd do...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0