23:23

är klockan nu när jag börjar skriva .

Kom nyss hem från en mysstund hos Sanna där även Emelie och Jennifer var. Vi tittade på Idol och jag drack te som vanligt, annars fanns det läsk och annat snask på bordet men nej, inte idag tänkte jag.
Är helt slut både i huvudet och kroppen just nu, orkar inte göra så mycket och har tappat aptiten på allt känns det som ... jag hoppas att det snart blir bättre så jag kan börja fokusera igen!
Idag hade jag även terminens första prov,nämligen ett Svenska B prov på Renässansen och Upplysningen, och tummen upp vad bra det gick för mig! Nää, det gjorde det kanske inte. Men godkänt är det. Konstigt nog, men skönt, så var det vårat sista svenska prov på hela kursen, för nu har vi bara Nationella kvar där vi ska hålla tal.
ÅNGEST med stora bokstäver, jajjemen ... öva öva öva öva öva, är det enda som gäller.

Längtar till innebandyn ...och till jobbet så jag kan få komma hemifrån en stund, men samtidigt så kan jag inte fokusera där heller känns det som. Hur ska detta sluta, och varför började det ens? säg mig.


Goodnight peeps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0