:D

Hämtade ut mina nya mobil imorse, måste säga att jag är riktigt nöjd! Nu är den påfylld med musik, nu saknas bara lite fler teman , sen är den komplett för mig :) Har gått i skolan idag, haft skolfoto. Det gick inte så bra haha, men men vi får väl se hur bilderna blir. Man måste ju inte köpa dem, trots allt. Annars har dagen varit bra, åkte hem och fixade med mobilen och lite sånt.. Nu har jag ätit,rakat mina ben och packat tills ikväll och imorgon :)
träning idag, jajjemen det gillar viii !! :D sen ska jag åka och sova i Kungsängen .. :) myysigt
Juste, vi höll ju våra tal idag på svenskan. Det gick bra , trots min improvisation, men det blev ltie förkort ås jag måste prata lite till för ett komplett betyg! Det grejar jag !
Nu ska jag åka iväg till träningen, ska stanna och ta ut lite pengar innan och lite sånt, men jag skriver mer imoorn ju :)

Puuuusss.

How, could I live with myself
Knowing that I let our love go (love go)
And ooh, when I do with one chance
I just gotta let you know
I know what I did wasn't clever
But me and you we're meant to be together
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0