Fredag

Idag är det fredag och jag har gått i skolan som sagt. Nu har jag nyss kommit hem, ätit en liten god middag och nu väntar jag på att Sanna ska ringa. Vi ska nämligen vara duktiga och sitta och plugga heela kvällen. Självklart kommer vi mysa till det hela med lite Té också ! Går inte en kväll utan en varm kopp :)

Under tiden jag väntar så ska jag vika ihop mina nytvättade kläder och lägga in det i garderoben och bädda min härliga säng som jag älskar. Skulle dock vilja förnya den lite med kanske en ny sängram?
Sen ska jag packa ihop lite smått bara som jag ska ha med mig dit, lite småprylar och lite nya kläder.
Det blir tidig uppgång imorgon, ska vara på jobbet i tid så jag kan hinna äta frukost :) Sanna börjar 9 så hon ska kämpa upp med mig, men hon klagar nog inte hon får ju åka bil :) haha.

Nu ska jag GET GOING, lyssnar på en bra låt som gör mig glad just nu!

PUSSPUSSPUSS OCH ÅTER EN PUSS.



I never thought I'd be in love like this


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0