Happy for three hours

Träffade Sanna en stund nu under kvällen, skönt faktiskt måste jag säga.. Det är alltid så skönt att umgås med dig för du förstår mig verkligen till hundra procent.
Hon , den där snurresprätten hade legat och vilat hela dagen tack vare hennes migrän som hon råkat ut för, så hon var rätt så hungrig när jag ringde henne. Vi åkte till jobbet och käkade lite,träffade AK och sen åkte vi hem till Ricky och kollade in hans nya lägenhet. Jag måste säga att jag är sjuukt avis för den där är något jag drömme rom att ha.
Superfina färger och snart när allt är klart där så komemr jag bara säga WOW :)  AWESOME!
Ronja och lite mer folk var också där , så vi satt och snackade en stund sen åkte jag och Sanna och tankade ,sen bar det av hemåt och nu är jag här.
I min ensamhet så börjar jag tänka massor igen och jag börjar gråta och mår skit, usch :/ Musiken rullar och mitt huvud med.. jag ska försöka sova och fokusera på morgondagen för jag vet vad jag har att göra.
Känner dock att jag mår för dåligt för att gå i skolan imorgon, så jag blir hemma ... :(


Vill verkligen få en chans till. Om inte, så vill jag ha ett ordentligt hejdå.

Godnatt!


Somebody call 911


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0