jaha

Då var helgen över.. min så kallade lediga helg. Nej,så blev det inte utan jag jobbade både fredag,lördag och idag!
Hann med utgång i fredags,askul, och igår var jag hemma och tog det lugnt. Det blir väl något liknande idag kan jag tänka mig eftersom att det är måndag imorgon vilket innebär ångest. Nej nu ska jag inte vara sån, har ju trots allt bara en lektion. Matte C, yees, vad jag måste ta igen nu när jag missa en lektion. Inte okej!
Det löser sig väl imorgon om inte annat..

Jag insåg idag att kommande vecka kommer bestå av mycket plugg så jag ska försöka vara så flitig som möjligt i skolan så jag hinner med träningen!! Har inte haft tid alls varken den här veckan eller förra ... :( Killing.
Imorgon så gäller det , träning och gud vad jag längtar.  (:
Tiden för övrigt måste jag säga går väldigt fort när man är i skolan, jaG EMnar vi har gått i skolan nu i över 1 månad och det märks inte ;P Men däremot när man är hemma , nej då kan tiden stanna lite då och då som den vill .. :(
Tiden stannar och mitt huvud snurrar som aldrig förr. Försöker hålla ut så gott det går och hoppas att denna väntan snart är över och jag kan få tillbaka allt jag missat och ta igen det. </3

Försöker att hålla en låg profil och med ett försök till ett leende på läpparna så rider jag ut stormen som finns inom mig.


I hate that I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0