jamenjahaja

Då var det över. Garbo har nu flyttat så det är tomt hemma, men jag tror faktiskt att det kan ha ett lyckligt slut:)
Annars gick matchen bra tycker jag, vi kämpade skitbra och jag är  nöjd med min insats! Har några målchanser men dom sprack ju som i vanliga fall , men bättre blir det :) Det blev än förlust, men så länge vi har roligt så bryr jag mig inte om resultatet. Nu är jag sjuukt trött och ska gå coh lägga mig .. är ledig imorgon men jag ska försöka gå upp i tid och plugga massa Naturkunskap till provet på tisdag . Wish me luck with that one!
Prov på Alkemi och massa sånt, atomer och elektroner och sånt. Det är roligt men jag måste lägga ner mer tid om jag ska få bra resultat:) Så imorgon blir pluggisdag. Ska försöka hinna med en P-walk eller joggingtur också.

Sängen kallar... Puss och godnatt!


Sometimes love comes around
and it knocks you down
just get back up
when it knocks you down





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0